Ich will wieder in die Top 3! | Hide & Seek World #12

Channel:
Subscribers:
210
Published on ● Video Link: https://www.youtube.com/watch?v=oG1QU--hEss



Game:
GeoGuessr (2013)
Duration: 21:06
32 views
1


Tägliche Livestreams: https://www.twitch.tv/carscool1

Heute spiele ich wieder Hide & Seek World und starte mit einem Classic Hide & Seek. Die erste Runde läuft nicht so gut und ich knüpfe an der Leistung vom letzten mal an. In der zweiten Runde läuft es besser und es kommt zu einem Kopf an Kopf rennen. Kann ich wieder mal die Top 3 erreichen? Wir werden es sehen.
Viel Spaß!







Other Statistics

GeoGuessr Statistics For LtryARS

LtryARS presently has 6,487 views for GeoGuessr across 151 videos, and roughly 2 days worth of GeoGuessr videos were uploaded to his channel. This makes up 21.54% of the content that LtryARS has uploaded to YouTube.